18 Mayıs tarihi ile oyun içine dahil edilecek olan denge değişiklikleri ile oyuna biraz eşitlik biraz da diğer kartlara da yönelme durumu bizler için geliyor.Kısaca güncellemenin ana unsurlarından söz edecek olursak domuz binici ile dondurmanın kardeşliğini biraz hafifletecek olan dondurmanın 1 saniye azalması ve 2. kez nerf’e gidecek olan top ve iksir toplayıcı bu güncellemenin ana unsurları diyebiliriz.Aşağıdan güncelleme ile ilgili tüm detaylara ulaşabilirsiniz.

 

Kraliyet Devi: Hasarı %4 düşürüldü

  • Artık eskisi gibi harika! Belki biraz fazla harika olmuş olabilir. Pek de yumuşatmak istemiyoruz çünkü kullanım oranları ve kazanma oranları yenilmediğini gösteriyor. Küçük bir hasar azaltımıyla ona hükmedebileceksin ve biz de gözümüzü onun üzerinden ayırmayacağız.

Dondurma: Süre, 1 saniye düşürüldü

  • Yaban domuzu ile Dondurma doğru kullanıldığında yıkıcı bir birleşim olabilir ve kullanım oranı her seviyede yüksektir. Saldırganca oynamaya engel olmak istemediğimiz için Yaban Domuzu Binicisini düzenlemek yerine önce Dondurmada değişiklik yaparak neler olacağını görmek istedik.

Fırın: İksir maliyeti 5’ten 4’e düşürüldü, isabet puanı %14 düşürüldü ve ömrü 50 saniyeden 40 saniyeye düşürüldü

  • Fırının kullanım oranı çok düşük olduğu için küçük bir düzeltme gerçekleştirdik. Daha düşük İksir maliyeti ile birleştirilen düşürülmüş isabet puanı ve ömür onu artık uygulanabilir bir seçim hâline getirdi.

Ateş Ruhları: Alan Hasarı çapı %25 artırıldı

  • Hasarları iyi olsa da istediğin şeyleri her zaman vuramıyorlardı. Bu değişiklikle artık daha güvenilir hâle geldiler.

Korumalar: İsabet Puanı ve hasar %8 artırıldı

  • Kullanım oranları düşüktü. Gaddar kardeşler biraz daha fazla isabet puanı ve hasardan yararlanarak gerçekten gaddar olabilir.

Madenci: İsabet Puanı %6 artırıldı

  • Madenci çok eğlenceli bir kart ve insanlar hâlâ onu nasıl en iyi şekilde kullanacaklarını bilemiyor. Genel olarak iyi bir durumda olsa da birkaç isabet puanı daha onu Arenada iyi bir yere getirebilir.

Lav Tazısı: İsabet Puanı %3 artırıldı

Lav Köpekleri: İsabet Puanı %9 artırıldı

  • 7 İksir Efsanevi Kart olan Lav Tazısının hâlâ yeterince etkileyici olmadığını düşünüyoruz. Daha heyecan verici bir seçenek olarak görülmesi için özellikle Köpeklerin çıktığı “ikinci evresinde” biraz desteğe ihtiyacı var.

İksir Toplayıcı: İsabet Puanı %9 düşürüldü

  • Kullanım oranı son derece yüksek. En çok kullanılan kart olan İksir Toplayıcı zorunlu bir seçim olarak görülüyor (anladığımız kadarıyla son yaptığımız değişiklik yeterli olmamış). Hiçbir kartın bariz bir seçim olarak görülmesini istemediğimiz için isabet puanını biraz düşürüyoruz.

Şövalye: İsabet Puanı %10 artırıldı

  • Şövalye çok yönlü basit bir birlik olmasına rağmen basit işleyişi sonradan kilidi açılan kartlar arasında onu önemsiz kılıyor ve bu sebeple kullanım oranı son derece düşük oluyor. Bu mini tankı Arenada daha fazla görmek istiyoruz.

Bombacı: Hasarı %10 artırıldı

  • Bombacı şu an oyunun başından ortasına kadar çok şey sunan, yeteri kadar dikkat çekmeyen basit bir birlik. Daha fazla hasarla en tepeye çıkmak için rekabet edebilecek.

Top: İsabet Puanı %5 düşürüldü

  • Kraliyet Devinin göz alıcı ünlenişiyle Top, son denge değişikliklerimize rağmen popüler kalmaya devam etti ve şu an en çok kullanılan ikinci kart. Biraz daha fazla isabet puanını azaltıp onu diğer kartlar arasında daha az bariz bir seçenek hâline getirmek istiyoruz.

Tesla: İsabet Puanı %5 artırıldı

  • Tesla, Top kadar etkileyici bir seçenek değil. Bu küçük destek ve Topun isabet puanının düşürülmesi ikisi arasında daha ilginç bir karar verilmesine sebep olacak.

Golem ve Golemit: İsabet Puanı %5 artırıldı

  • Golemin kullanım oranı yeni Turnuva Kuralları ve maksimum kart seviyelerinin Destansı Kartların gücünün düşmesi sebebiyle Minyon Sürüsü gibi popüler seçenekler arasında daha düşük kalıyor. Küçük bir isabet puanı desteği ile Golem daha çok kullanılabilecek.

Cadı: Hasarı %10 artırıldı

  • Cadı, oyunun başında çok işe yarasa da daha yüksek Arenalarda pek kullanılmıyor. Daha fazla hasar ve İskelet desteği ile her seviyede kullanılabilecek bir seçenek hâline gelecek.

İskeletler (Mezar Taşı, İskelet Ordusu, Cadı, İskeletleri etkiler): İsabet Puanı ve hasar %5 artırıldı

  • Arenada daha fazla kemik demek, daha fazla eğlence demek.

Mezar Taşı: İsabet Puanı %10 artırıldı

  • Mezar Taşının kullanımı azaldı ancak oyunun başında Prens için büyük bir destek olması sebebiyle onu daha kullanılan bir seçim hâline getirmek istiyoruz. Buna ek olarak bu değişiklikle bazı destelerde Top ya da Tesla için bir alternatif olmasını bekliyoruz.

Kart Yükselme TP’si: Destansı ve Efsanevi Kartlar için Düzeltildi

  • Destansı ve Efsanevi Kartları yükselterek kazanılan TP, Sıradan ve Ender Kartların seviyeleriyle uyumlu hâle getirildi.

Kaynak : https://clashroyale.com

Loading Facebook Comments ...

Bir Cevap Yazın