Kraliyet Devi: Vuruş Hızı 1,5 saniyeden 1,7 saniyeye düşürüldü

  • Kraliyet Devinin güçlü oluşunu ve saldırı seçeneği olarak kullanmasının kısmen kolay olmasını seviyoruz. Fakat şu an biraz fazla güçlü olduğu için bu değişiklik onu eskisinden çok da farklı kılmazken onunla başa çıkmayı daha kolay hale getirecek. Ayrıca ilk saldırısı biraz daha yavaş gerçekleşecek.

Çarpma: Sersemletme Süresi 1 saniyeden 0,5 saniyeye düşürüldü

  • Çarpma, oyunun her seviyesinde sıkça kullanılıyor ve şu an 2 İksir için biraz fazlasını veriyor.

Prenses: Alan Hasarı çapı %25 düşürüldü

  • Prensesin yakınındaki hedefin etrafındaki her şeyi temizleme konusunda biraz daha güvenilmez olmasını istiyoruz.

Buz Büyücüsü: İsabet Puanı %5 düşürüldü

  • Sağladığı kontrole baktığımız zaman Buz Büyücüsünün 3 İksir maliyetinde olması biraz anlamsız. Geride eski gücünü koruyacak olsa da aksiyonun ortasında aynı başarıyı göstermeyecek.

Madenci: Mevzilendirme süresi 0,7 saniyeden 1 saniyeye çıkarıldı, İsabet Puanı %6 artırıldı

Yavru Ejderha: Vuruş Hızı 1,8 saniyeden 1,6 saniyeye çıkarıldı

  • Daha yüksek bir Vuruş Hızına ek olarak daha hızlı bir ilk saldırıyla Yavru Ejderha daha güvenilir hale gelecek.

Kara Prens: Hasarı %7,5 artırıldı

  • Kara Prensin istatistikleri diğer 4 İksirlik seçeneklerle pek de örtüşmüyordu. Küçük bir hasar desteğiyle hem savunma hem de saldırı desteğinde daha kullanılabilir bir alternatif haline gelecek.

Atıcı: İksir maliyeti 6’dan 5’e düşürüldü, İsabet Puanı %7 düşürüldü, Hasarı %10 düşürüldü

  • Daha düşük İksir maliyetiyle Atıcı daha kullanılabilir hale gelecek. Hasarı ve isabet puanını azaltarak bu büyük değişikliği telafi ediyoruz.

Oduncu: Hızı Hızlıdan Çok Hızlıya çıkarıldı, Vuruş Hızı 1,1 saniyeden 0,7 saniyeye düşürüldü, Hasarı %23 düşürüldü

  • İkisi de 4 İksirlik, yüksek hasarlı kartlar olduğu için Oduncuyu Mini P.E.K.K.A’dan biraz daha farklı kılmak istiyoruz. Bu değişiklikle destendeki rolleri epey değişecek.

Kütük: Oluşturma süresi %66 düşürüldü, gidiş hızı %20 artırıldı

  • Kütüğün biraz daha fazla kullanılması gerek. Bu değişiklik onu daha tutarlı ve güvenilir kılacak. (Not: Bunların yeterli olmadığını düşünüyorsanız gerçekleştireceğimiz başka değişiklikler de var ancak bunları tam güncelleme ile yayınlamayı planlıyoruz)

Golem: İsabet ve Ölüm Hasarı %5 artırıldı, İsabet Puanı %1 artırıldı
Golemit: İsabet ve Ölüm Hasarı %8 artırıldı, İsabet Puanı %3,2 artırıldı

  • 8 İksir gerektiren Golemin kullanılması için çok fazla güce sahip olması gerek. Bu değişikliklerin onu bu güce kavuşturmasını umuyoruz!

P.E.K.K.A: Hasarı %5 artırıldı

  • P.E.K.K.A’nın kullanım oranı epey düşük ve biraz daha güce ihtiyacı var! Ayrıca ilk saldırısını biraz daha hızlandırdık.

Mezar Taşı: Yeniden Doğma Hızı 2,9 saniyeden 2,5 saniyeye çıkarıldı

  • Mezar Taşının hem savunmada hem de saldırıda daha fazla kullanılmasını istiyoruz.

Okçular: Hasarı %2 artırıldı

  • Bu küçük hasar artışının amacı sadece belli seviyelerde Okçuların Goblinlerle etkileşimindeki tutarsızlığı gidermek.

Prens: Hasarı %2 artırıldı

  • Bu küçük hasar artışının amacı sadece belli seviyelerde Prensin Barbarlarla etkileşimindeki tutarsızlığı gidermek.

Kaynak : https://clashroyale.com/tr/blog/release-notes/balance-changes-coming-8-24

Loading Facebook Comments ...

Bir Cevap Yazın