Haydut Arena 9’da açılabilen (Orman Arenası) efsanevi karttır. 3 iksir bedeli ve şarj oluşu esnasında görünmez oluşu ilerleyen günlerde kendisini arenada daha sık göreceğiz gibi duruyor. Bugünkü rehber yazımda sizlerle beraber Clash Royale ‘deki Haydut kartını tanıyacağız.

Bedel Vuruş Hızı Hız Bırakılma Hızı Menzil Şarj Menzili Hedefler Adet Tür
3 1s Hızlı 1s Yakın Dövüş 4-6 kare Kara x1 Efsanevi

Haydut hızlı koşu esnasında (şarj olduğunda) hasar almaz.

 

Haydut 4-6 kare mesafedeki düşman kara birliklerini gördüğü taktirde şarj olmaya başlar ve aynı cehennem kulesinde ya da kıvılcımda olduğu gibi çarpma etkisine sahip kartlar tarafından etki edildiğinde şarj işlemi baştan başlar.Bu süre gerçekten çok kısa olduğundan çarpma kullanmak pek mantıklı değildir.

 

Kart seviyelerine göre kartın değişen değerleri aşağıdaki gibidir.

Seviye İsabet Puanı Hasar Hızlı Koşma Hasarı Saniye Başına Hasar
1 750 160 320 160
2 825 176 352 176
3 907 193 387 193
4 997 212 425 212
5 1,095 233 467 233

İpuçları

 Haydut nehrin karşındaki birimlere direk olarak ışınlanabilir ve hasar verebilir. Yani rakibin yerleştirdiği fırın, mezar taşı ve ya diyer savunma birimlerine köprüden geçmeden direk olarak nehrin üzerinden saldırabilir.Bunu yapmak için Haydut’u nehrin yanından bırakmanız yeterli olacaktır.

Haydut kesinlikle tekli birimlere karşı kullanılmalıdır.Yani bombacı, prenses,dart goblini tarzı canı az ve tekil birimlere karşı kullanmak karlı olacaktır.Sakın iskelet ordusuna karşı kullanayım demeyin giden 3 iksiriniz olur.

Güncelleniyor …

Loading Facebook Comments ...

2 YORUMLAR

Bir Cevap Yazın